Kärlek....

I all ära. Men orka säger jag bara..

Jag tror inte att jag skulle orka bli bränd en gång till..
Vad ska jag göra åt det??
Jag vill inte vara singel.. Men jag är rädd för att bli bränd en gång till..

Någon som vill hjälpa mig komma över det?

Någon som har några råd hur jag ska gå till väga för att kunna våga lita på mig själv?
Jag orkar inte snart mer.. Jag orkar inte strula runt.. Jag tror nästan att jag ska gå i celibat.
Alla säger att det finns någon för alla.. Men jag säger att det finns ingen för mig..

Tror jag ska lägga ner kärleken för alltid..
Orkar inte ens skriva detta.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

~ För att kunna bli älskad av andra måste man först älska sig själv ~

2008-08-25 @ 21:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0