God Jul..

Jag vet att man ska vara glad över att man får något i julklapp, men jag kan inte hjälpa att jag känner mig avundsjuk.. Fick en i förtid.. Utan I och J... Sen fick jag en nu idag(Julafton).. Vet ni vad allt det jag fick var?

Ett halsband (med en miniatyr-munspel) Utav I&J i förtid.
Ett paket rakblad utav mor min..

Jag vet att man inte ska vara avundsjuk..  Men jag är det..

Känner mig deprimerad.. Fick ju inget jag ville ha.. Men jag är ändå glad över det jag har fått...

Fattar inte varför jag känner såhär..

Har kännt mig nere ett bra tag nu.. Försöker hålla uppe skenet, men snart orkar jag inte.. Det känns som jag bara ska gråta.. Men jag vet inte varför..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0