Nu är man vuxen...

Eller är man??

Vad menar egentligen med att man blir vuxen??
Är det en viss ålder som man blir vuxen??

Om det är som man uppför sig så skulle jag nog tro att jag har varit vuxen ett bra tag.. Med en gnutta barna-sinne.

Eller har det verkligen med åldern att göra??
Folk säger att nu när man har blivit tjugo så är man vuxen. Varför är det just tjugo? Är det för att man kan gå på systemet och köpa?
Det är det enda som jag kan tänka mig när man blir tjugo..

Men i alla fall så är man nu tjugo år gammal.. Tänka sig, redan tjugo år sen man föddes.. Gud vad tiden går fort..

Satt och tittade på gamla bilder häromdagen och jag blev lite sentimental av att se mig själv som barn och vars jag har kommit i livet..

Emil Brandell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0