Ber om ursäkt...

Att jag inte har uppdaterat bloggen på länge.. Men jag har haft det lite jobbigt på sistone.
Mitt psyke fick sig en törn. Men annars har jag mått bra (Host, host).
Såg Iron Man förra veckan.. Den var bra.. Måste bara se om den.
Ska snart se NT:BS(National Treasure: Book of Secrets).. Har velat se den sen första gången jag såg reklamen för den.

Vad har hänt annars sen sist jag skrev då?

Nja.. inte så mkt.. Tagit det mest lungt.
Ska till Ö-Vik på Måndag...
Ska dit med skolan.
Internet krånglar för folk på skolan.. på två ställen.
Såg film igår med några vänner. Det blev Asterix&Obelix Möter Kleopatra, The Invasion och Mr. Woodcock..
Den sistnämnda kan jag skippa att säga något om.. Den får bara utav mig en 4,5 på en 10-skala.

A&BMK ger jag faktistk en 7:A.. Ja, jag vet att jag är barnslig. Men det är vissa filmer man aldrig växer ifrån..
Speciellt Disneyfilmer.
The Invasion ger jag 9:a utav 10.. Nog för att det är en nyinspelning utav The Body Snatchers. Men den var jävligt bra. Så om du tar mitt råd när det gäller filmer så se helst The Invasion.

Länkar till imdb:
The Invasion
Asterix&OBelix: Möter Kleopatra
Mr. Woodcock
Iron Man


Recensioner av filmer:
The Invasion
Asterix&Obelix: Möter Kleopatra
Mr. Woodcock
Iron Man

Det var allt för den här gången.. hade

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en fortsatt trevlig kväll!:D Kika gärna in i min blogg, svara på mina frågor jag har lite här och där och skicka lite kommentarer om du har tid! :)

2008-05-17 @ 21:58:54
URL: http://www.penajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0