Mors dag...

Japp.. nu är det mors dag igen.. Tänk vad tiden går fort.. Redan är det ett år sen sen det var mors dag.
Mina tankar går just nu till min egen mor och alla barn utan sina mödrar..

Jag vet inte vad jag skulle göra utan min mor, eller min far...
Utan er skulle jag kanske inte vara den jag är idag.
Hela min familj är underbar.. Kommer för evigt vara i skuld till min mor och far.
Kommer gladeligen ta hand om er bägge på ålderns höst.

Vädret idag är strålande solsken..
Lite vind, men inte mycket.

Och så har man ju råkat ut för en mindre förkylning..

Just det.. Kanske skulle berätta hur det var i Ö-Vik..
Vi hade lite otur med vädret måndagen och tisdagen. Men sen på onsdagen blev vädret bättre..
Tacka för det. Vi körde ju Lasercombat på onsdagen.. Rekommenderar det..
För er som inte vet vad det är så skickar jag med en länk till det: www.lasercombat.se.

Vi var också på paradisbadet.. Det kunde vara bättre.. inte så stort utbud. Och sen behöver dom fixa sina åkbanor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0