Slut...

körd och utpumpad... Känslomässigt.
Just nu har jag rymt hemifrån.. Orkade inte längre..

För er som inte vet så har jag och min mor en inneboende, och nu så har det börjat spåra ut. Jag har försökt ta tag i det, men det har gått som det har gått. Jag orkade inte längre. Så jag bara bröt ihop, packade mina saker och började planera att fara iväg. Mor blev förskräckt och jag ringde runt. Så nu är jag inte hemma utan och hos en av min andra del av familjen...

Innan jag for så sa jag åt våran inneboende att han har tills jag kommer hem, att han ska vara ute ut lägenheten innan jag kommer hem.

Annars vet jag inte vad jag ska göra.

Det är ganska kul där jag är just nu, vi skulle se film igår. Men det blev inte så mycket film för mig. Jag somnade och inte bara jag somnade, utan min svåger somnade också.

Han vaknade och vände sig om, jag fick sen imorse innan han for till jobbet, veta varför han hade vänt sig om.
Jag spelade fotboll med han huvud... Så nu blev det istället med hans fötter..


Emil -Angeloneofakind- Brandell
2008-10-24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0